onsdag 7. mars 2012

Nok en vanlig dag :)

Ja, hva skal man si ;)
I dag hadde hun faktisk spist/drukket litt selv i barnehagen, såpass at de hadde kutta ned bittelitt på sondematen. Hun drakk vel kanskje 10 ml jordbærmelk på det meste, men det er mer enn en bitteliten slurk, som hun har drukket før. Jeg tror de hadde redusert sondematen med 15 ml på det meste i dag, jeg syns det er bra jeg! Kan jo ikke forvente all verden heller (og så prøver jeg å holde meg positiv).

Ellers har vi fått den gode nyheten at hun som er assistent på snuppa i barnehagen, har fått utvidet stillingen sin slik at hun nå begynner kl 8 istedet for 8.45 hver dag, supert! Da rekker hun nemlig å få med seg frokosten også, i tillegg til de to andre måltider i barnehagen. Vi har også blitt enige med barnehagen om at vi kjøper inn masse pålegg som hun kan ha stående i barnehagen, så slipper vi å dra frem og tilbake på ørten av de Rice-boksene hver dag. De kommer fortsatt til å bli brukt da, til å sende med kjeks, fiskekaker etc. Utrolig kjekke bokser!

Ja, forresten: i morgen skal det visstnok være om barn med spisevegring på God Morgen Norge på TV2. Tror overlegen fra spiseteamet på Riksen skal være med, så det er nok verdt å ta en titt.

http://www.tv2.no/gmn/nettprat/slik-faar-du-kresne-barn-til-aa-spise-3726401.html

http://www.tv2.no/gmn/ingeborg-ville-ikke-spise-noen-ting-3726404.html






Et lite vårstemningsbilde her tilslutt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar